Nimi (kohustuslik)

Email (kohustuslik)

Sugu

Millist abi soovid?
toitumiskavatreeningkavapersonaaltreening

Kus sooviksid kohtuda?
MyFitness PostimajaMyFitness ViruMyFitness SolarisKoduklubiMuu

Mida ootad meie koostööst?

Personaaltreener ja toitumisnõustaja
Jõua tulemusteni, mida tegelikult väärid!
Kirjuta mulle

Millest alustada?

 

Personaaltreening on treeneriga “one on one” lähenemine Sinu vajadustele.

Iga inimene on erinev. Erinevad taust, eesmärk ja eelistused treeningu osas. Muidugi ka liigeste liikuvus, jäsemete pikkus ja muud kehalised näitajad.

Personaaltreening on vajalik individuaalselt sobiva lähenemise leidmiseks.

Personaaltreeningus tutvub treener kliendi soovide ja vajadustega. Üheskoos leitakse sobivaimad harjutused ning õpitakse nende sooritamise tehnikat.

Samuti on oluline personaaltreeneri roll motivaatori ja progressi jälgijana. Personaaltreeneriga koos saab muuta trennid vaheldusrikkamaks ning jooksvalt enesetundele ja päevakavale sobivamaks.

13106724_10208222711259093_1156667425_o

Kuidas näeb protsess välja?

Endasse investeerimise protsess on tegelikult palju lihtsam kui näiteks börsil spekuleerimine. 😉

Kõige tähtsam on tahe.

Siiski kirjutan kogu protsessi pikalt ja laialt lahti, et kaotada võimalikud hirmud ja teadmatus personaaltreeningute ees. 🙂

 

Enne kohtumist:

  1. Kui oled võtnud vastu otsuse investeerida enda tervisesse, heaolusse ja tulevikku, siis võta minuga ühendust!
  2. Võid vabas vormis kirjutada oma soovidest, nägemusest ja eesmärgist.
  3. Seejärel palun Sul ära täita taustainfo koondamiseks vajaliku küsimustiku. Esimesel kohtumisel saame neid vastuseid arutada, analüüsida, täiendada.
  4. Lepime kokku mõlemale sobiva aja ja koha

Spordiklubis:

  1. Esimesel kohtumisel soovitan stardipositsiooni jäädvustamiseks teha kehaanalüüs.
  2. Arutame küsimustikus olevat infot, arutame põhjuseid, eesmärke ja psühholoogilisi aspekte
  3. Liigutame 🙂
Kehaanalüüs

Kehaanalüüs

Esimesed paar trenni:

Ajavahemik, millega palun arvestada: 1-1.5h.

  1. Vastavalt küsimustikus toodud taustainfole ja sporditeooriale loon meie kohtumiseks üldise tegevusplaani
  2. Selgitan üldiseid treeningpõhimõtteid: treeningute sagedus, maht, intensiivsus. Harjutuste järjekord jpm
  3. Viime läbi jõu- ja liikuvusteste, selgitame välja treenituse taseme.
  4. Vastavalt treenitusele (jõud, koordinatsioon, liikuvus, staaž) ja eesmärkidele pakun välja harjutused
  5. Õpime enimlevinud liikumiste ja harjutuste tehnikat

Edasised kohtumised:

Ajavahemik, millega palun arvestada: 45min-1,5h.

  1. Kui sobiv lähenemine ja harjutused on leitud, kinnistame nende sooritamise tehnikat
  2. Teeme harjutusvara läbi täismahu ja -intensiivsusega.
  3. Leiame täismahu- ja intensiivsusega treenimiseks sobivad raskused ja kordusvahemikud
  4. Soovin korral jäädvustan harjutused ja koostan treeningkava iseseisva harjutamise jaoks

Kui esialgne lähenemine on paigas:

  1. Üritame lisada koormust. Tehnika omandamise ja liigutuse täiustumisega suureneb treenitus reeglina jõudsalt. Kehalise võime arendamiseks peab koormus olema kehale piisav. Samuti alahindavad inimesed sageli endas peituvat võimekust. Kui tehnika on omandatud, saab treeneriga koos teha väljakutsuvamaid treeninguid. Nendel on oluline koht pikaajalises arengus ja motivatsioonis.
  2. Sageli ilmnevad koormuse suurenemisega puudujäägid liigutustegevuses või lihasgruppide arengus. Avastatud kitsaskohti saab tehnika korrigeerimisel ja harjutuste valikul edaspidi silmas pidada.
  3. Vajadusel vahetame välja harjutused, mis on jäänud liiga kergeks. Lisame harjutusi, mida paranenud treenituse juures nüüd võimalik sooritada on.
  4. Sooritame uuesti erinevaid kehalise võimekuse teste hindamaks edasiminekut. Viime läbi uue kehaanalüüsi.

13120827_10208222714619177_847412257_o-1

Taustainfo küsimustik

Võta ühendust!