Millest alustada?

Võta minuga ühendust!

Kui soovid tulla personaaltreeningusse, siis:

  • kirjuta mulle vabas vormis oma soovidest ja ootustest
  • kirjelda oma senist suhet spordiga, treenituse hetketaset
  • mitu korda nädalas plaanid ja saad treenima hakata ning millises spordiklubis
  • anna teada, kas Sul on vigastusi või valusid, mis võivad treeningut mõjutada
  • võimalusel lisa kirjale oma varasemad treeningkavad
Personaaltreeningud

Kui soovid tulla toitumisnõustamisse, siis:

  • kirjuta mulle vabas vormis oma soovidest ja ootustest
  • lisa oma pikkus, kaal ja vanus
  • mis kellaegadel on toidukorrad/saaksid olla toidukorrad
  • kas on toiduaineid, mida Sa ei söö/kas on toiduallergiaid
  • pea vähemalt 3 päeva toitumispäevikut: mida, millal ja kui palju sööd

Meie koostöö alguses võime teha ka kehakoostise mõõtmise, millega saab muuhulgas teada lihas- ja rasvaprotsendi. Loe lähemalt MyFitnessi kodulehelt.

Lisasoovitused

  • loe tervislikust toitumisest ja liigutamisest Tervise Arengu Instituudi kodulehelt toitumine.ee
  • kui Sulle sobib kalorite lugemine, siis õpi kasutama Nutridata veebirakendust või MyFitnessPal mobiilirakendust: Apple Store, Android App Store
  • pea toitumispäevikut – kirjuta üles kõik mida sööda ja jood, millal ja kui palju
  • jaluta iga päev vähemalt 30 minutit ja liigu eesmärgi 10 000 sammu päevas poole
  • alusta treeningharjumuse kujundamist ja südame tugevdamist ning käi 2x nädalas jõusaalis esialgu kasvõi ratast, crosstrainerit, sõudmist või muud liigestele ohutut kardiomasinat tegemas